måndag 10 oktober 2011

Helt slut..

Efter den här helgen.. känns som om man skulle behöva sova en vecka för att ta igen sig..

I fredags så åkte vi hem till Patrik och förfestade lite, jag Jerry och Hanna, och spelade alias och poppade gammal musik.. skitmysigt.. Patrik är för övrigt min och Hannas nya bästis (och jerrys arbetskamrat).
Vi begav oss senare ner till flustret, vilket vi allihop ångrade så fort vi kom ner (folktomt i stort sett)..
Vi var dock kvar till stängning, så blev rätt sent i säng, vi sov hemma hos mamma så det var promenadavstånd hem, och hon var här hemma med kidsen.

I lördags vaknade jag med världens migrän.. det var hemskt.. men mådde för övrigt bra eftersom det vart rätt lugnt med alkoholen dagen innan..
Vi begav oss hemåt, och Jerry till jobbet en stund.
Klockan 16 var vi bortbjudna på middag hemma hos Markus föräldrar.  Markus och evelina och Alva var med också.
Super god mat och dricka och underbart trevligt sällskap, så vi kom hem sent då med.. och kom inte i säng på en gång heller..

Efter några få timmars sömn så var det upp tidigt för att baka tårta. Jag och Jerry hjälptes åt, och sedan sysslade vi med lite städning på morgonen med..
Sedan kom det över lite föräldrar och barn på tårta.
Jag är dock världens SÄMSTA mamma som inte skickat ut inbjudningar som det var tänkt. Så det vart rätt lugnt med folk. De som man träffat och hunnit prata med dagarna innan ungefär..
Men nästa år ska jag styra upp det ordentligt! Jag ger dock Jerry halva skulden med, då han inte heller tog tag i saken eller påminde mig.
Tack for alla fina presenter Robin fick.. :)

Sedan vart det tacos till middag med morsan! Och tvn resten av kvällen.. man skulle ju kunna tro att man stupade i säng tidigt men naturligtvis så var jag uppe till efter två i natt..
Så ja, idag är jag helt slut!
Men haft en händelserik helg iaf.. :)

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: