fredag 27 april 2012

Fredag!!!

Jobbat klart och kommit hem.
Hade iallafall vädret med mig halva dagen.. haha.. nej men det har gått bra!! ska inte klaga!!
Klagar så mycket på allt annat, men jobbet finns det inte mycket ATT klaga på!

Kom hem till en ny tv i vardagsrummet.
Våran exploderade idag!! :( Mindre kul!!
Men men.. eftersom vi är sådana tv-galningar, så var det ju bara att åka och inhandla en ny på en gång.

Snart sängen för mig! Bra trött efter denna dag!!
Ska orka med morgon dagen med!!

Fick iallafall veta att syster min och barn kommer upp nästa vecka.
Nått att se fram emot!! :)
Var ju ett tag sedan nu!! Iallafall sedan man träffade barnen!! Syster var ju upp på begravningen!
SAKNAT DEM MASSOR!!
Tyvärr så jobbar jag väldigt mycket nästa vecka, så måste försöka pressa in dem någonstans.
Bara ledig lördag!! Så då blir det nog en massa mys, hoppas jag!!!

Inga kommentarer: