onsdag 9 juni 2010

Haft en bra dag idag iallafall!
Vart inte sådär super mycket gjort som jag hade tänkt från början, men sista veckorna så har jag väl inte direkt orkat gjort mycket. Min energi är borta helt.
Blir så avis när jag ser alla allerta människor som hinner med så mycket i sina liv just nu.

Robin hade haft det super kul På Furuvik. vilket jag inte alls tvivlade på. Pratat mycket om det sedan jag hämtade honom vid fyra tiden.
Vi var förbi Karro och Adis en stund, på kaffe och mat. Thomas var hemma en stund med.
Karro däremot var inte helt kry. Krya på dig gumman! Men barnen röjde som vanligt.

Sedan har jag hunnit med ett två timmar långt samtal med syster. Inte långt kvar till de kommer upp igen, saknar dem massor, så det ska bli skoj! Men prata i telefon kan vi.. ;)
Ibland iallafall..

Imorgon så är det muntligt slutprov. Men vet att denna kurs går åt helvete. så ingen idé att bli nervös inför detta. Men nästa kurs ska jag lägga ner ALLT i. Så det så!!

Hoppas på bra väder i helgen, så man kan göra en massa saker.. Men får väl se..

1 kommentar:

Jenny sa...

Vad fint det blev :)