måndag 21 juni 2010

Måndag igen...

Helgen gick lika fort som den brukar göra.
Gjort lite saker denna helg iallafall.
I lördags så var jag på Girls Night Out, med en massa gamla vänner. Riktigt trevligt att träffa dem allihopa, var inte igår direkt.. Jag följde inte med dem ut. Men vi var hemma hos Amanda och Frida och åt en massa gott, och pratade en massa.
Åkte hem när de andra skulle ut. Tjejerna, samt lite till folk som dykt upp senare under kvällen.
Så jag var hemma innan tolv. SKönt för att jag var så otroligt trött då.

Igår gjorde vi inte så mycket. Det regnade och åskade hela dagen till och från, så vi höll oss inne. Lekte med Robin, och sen kom Agge, Mogge och Moa förbi oct tacos med oss, Super trevligt!

Idag är det lite läkarbesök inbokat. och sen MÅSTE jag se till att plugga ordentligt när jag kommer hem.. börjar bli stressad nu eftersom det är midsommar och allt här snart!
Hoppas verkligen på bra väder denna midsommar, och inte att det regnar som förra året. Det behöver inte vara 25 grader varmt och sol, MEN jag vill slippa regnet, så man kan vara ute..

Inga kommentarer: