onsdag 8 juni 2011

Provsvar..

Fick svar på mina prover idag iallafall.. vet inte riktigt vad jag tycker om det...
Förvirrad!!
Allt såg i stort sett normalt ut, men hade brist på något som jag inte alls kommer ihåg vad det hette.. men i vilket fall så gjorde det att det misstänker att jag kan ha glutenintolerans.
så han skulle skicka mig vidare till en mag och tarm-doktor.. så jag kommer antagligen att få göra en till gastroskopi... JAG VILL INTE!!!!
Det är det värsta jag varit med om någonsin. fy fan! och skulle göra allt för att slippa detta.
Men då han sa att man inte ska exprimentera själv och ta bort gluten en lång period, om man inte fått detta konstaterat, så har man väl inget val...
MEN JAG VILL INTE!!!!

Jätte bra att allt det andra var normalt iallafall!! får tänka positivt!!

1 kommentar:

Kicki sa...

Håller med att gastro är den vidrigaste undersökningen någonsin. Hoppas du slipper och att du får en bra läkare. Alltid mycket lättare när man har en klar diagnos på vad man har. Kram