torsdag 30 juni 2011

Torsdag!!

Vart SKITTRÖTT hela dagen idag.. och på dåligt humör. Har nog inte alls varit rolig idag!
Tur att man inte träffat så mycket folk.

Glömt säga att jag fått tid för en till gastroskopi... JAG VILL INTE!!!!!!!!!!!!
Men man kanske är tvungen trots allt, och förhoppningsvis så hittar de något som kan förklara mitt ständiga illamående som inte vill gå över någon gång.
Men som sagt, det är faan det vidrigaste jag varit med om, och skulle hellre föda en till knodd än att genomgå detta igen. Känner mig lite lurad eftersom min läkare sa att jag skulle få träffa en mag/tarm-läkare INNAN och diskutera vad som gick och göra..
men ändå får man en tid till en gastro.. som jag INTE vill göra!!!

men men... ja, lillsessan blir ju då 6 månader idag. vilket är galet! hon är ju ingen liten bebis längre.. men det är ju så det ska vara, men kunde önska att tiden gick lite långsammare..

Nu blir det tvn en stund innan sängen!!
Natti!!

1 kommentar:

Kicki sa...

Håller med om att gastro är vidrigt, jag skippar dock alltid röntgen och ser till att få en morgontid så jag kan äta direkt efter sen. Den värsta läkaren enl mig där har nu dessvärre fått för sig att även bli (lever) mag-tarm läkare så hon brukar ha lite praktik där och naturligtvis när jag var där sist på vanliga mottagningen, hoppas att du slipper henne. Skönt när det är över sen, mina läkare jobbar på mag-tarm, men har mottagningen på transplantation, finns flera bra (3 av 4). Kram