fredag 11 november 2011

God morgon fredag!

Har det varit fullmåne eller nått i natt?! Jag har sovit skitdåligt!
Så idag kommer man vara trött.. :(

Idag ska jag och barnen sova hos mormor, Jerry ska ha grabbkväll här hemma.. med killar från jobbet.
Tyvärr så har mamsen gått och blivit sjuk.. så känns lite sådär.. men eftersom detta varit planerat länge, så har jag inte så mycket till val.. då jag inte vill att han ska behöva ställa in..
Får hålla oss i separata rum eller något..
Det blir iallafall idol för mig och Robin, tycker det är lite kul att Robin kommit upp i den åldern nu så att han med vill titta, och till och med har Sina egna favoriter.. :)
Stora killen nu ju!

Dagen blir nog full av städning och handling skulle jag tro.. fullt upp alltså!!

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: