måndag 28 november 2011

Ny vecka..

Måndag igen.. känns som om denna helg bara försvann!

I fredags var det idol saklart, denna gång vart det dock lite ensammet, hade mamma här, men resten firade ju lillebror som fyllde 25.

LÖRDAGEN; jag mötte upp Hanna på granby klockan ett, där det vart shopping av kläder, mat och alkohol.
Väl hemma hos Hanna så hjälpte jag henne att göra iordning denna fantastiska plock-buffe som hon skulle bjuda på.
Kan lova att vi åt.. ;)
När de övriga damerna kom så bjöds det på mycket skratt, och en massa tjej-snack och gamla minnen.
Super trevligt hade vi.. :)
Jag och Hanna började röra oss ner på stan och mot flurran vid halv ett.
Mycket folk var det.
Där träffade vi på Jerry, Patrik och lillebror..
Sedan vart det dans och shots till stängning.
Sov hos mamma, jag och Jerry.
Farmor var så snäll och sov här med kidsen.

Igår var det mestadels att försöka få till lite julstämning här hemma..
Dock måste jag städa det sista idag. Då klockan blev lite för mycket igår, innan vi var klara..

Annars inga direkta planer för dagen.. Hanna?! ;)


Skickat från min HTC

Inga kommentarer: