torsdag 10 maj 2012

TORSDAG!!

Lite svårt att hålla bloggen vid liv när jag jobbar så mycket som man gör nu för tiden.
och tar åt mig extra pass hela tiden, blir liiiite irriterad på mig själv för att man inte kan säga nej, men samtidigt så vill man ju ställa upp om det behövs folk. 
och eftersom jag ÄLSKAR mitt jobb, så är det ju ännu svårare!! :)
Ja, så just nu består mitt liv av jobb och shopping (??).. haha.
försöker att umgås med barnen så mycket det bara går, men de dagar som man jobbar
kväll så blir det ju lite sämre med tid där tyvärr.
Inte riktigt vant mig vid att inte ha de hemma hela dagarna när en annan var hemma.
Sedan ska det pusslas med barnvakter hit och dit just nu.
TACK ALLA NI SOM STÄLLER UPP!!! Betyder Otroligt mycket!!

På lördag ska Hanna firas med, så då blir det först jobb och sen fest!
Det ser vi fram emot!! :) :)


EGO-bilder självklart.. haha! ;)

Inga kommentarer: