torsdag 31 maj 2012

Uppdatering

Ja, det här med bloggen har ju liksom inte varit riktigt min grej sista tiden.
Hoppas att komma igång med det snart igen.. men det visar sig väl..
ska inte lova saker man inte håller... ;)

SVERIGE vann Eurovision iallafall!! Jaaaa!! :)

Var i stadsparken med kidsen förra veckan.. (på tal om nått helt annat sådär).. och jag har inte varit där sedan jag själv var liten ungefär. Vad annorlunda det var!! Kommer hänga där i sommar..
Robin älskade det och skaffade en massa nya "lekparks-kompisar".. Mira (galningen) sprang runt ÖVERALLT och hennes lite lätt virriga morsa efter.. men det var kul! Mormor var med också!!
Det blev glass, och en massa annat skoj.

Har även varit på stan och shoppat för första gången på ÅR, och jag ljuger inte, jag brukar ju hålla mig därifrån i normala fall. Alldeles för mycket folk för mig. Sånt gör mig lite lätt livrädd.
Men Hanna fick med mig och kidsen på en heldag (eller nja.. halvdag iallafall).. så det blev lite shopping och lunch. Mira gillar ju inte riktigt att sitta still i vagnen längre, så det var väl inte helt smärtfritt.. ;) men det gick!!
Detta var i måndags!!

Annars har det varit jobb, och sjukdomar. Så ser det ut i mitt liv just nu!!!
En hel del film med såklart! kommer senare de!! :)

Inga kommentarer: