lördag 10 september 2011

Ja, det kryps ju numera här hemma. Så nu är friden slut.. ;) haha.
Nej, det är kul att hon växer men samtidigt kommer ju ångesten lite för att min BEBIS blir större och större.
Igår ställde hon sig nästan upp mot vårt vardagsrumsbord. LITE TIDIGT!! enligt mig!!
Då hon inte känns så himla stadig än..
Men som sagt.. nu blir det till att dammsuga 10ggr om dagen istället för 1 gång per dag.
Och man kan ju inte direkt lämna henne utan uppsyn i mer än 2 sekunder...
Men detta hör ju till helt enkelt.. :)

Jerry jobbar denna helg. så bara jag och barnen hemma just nu. RObin har en kompis här som han leker med.. man märker ju inte mycket av den killen längre.. han har blivit så stor han med.

Igår kväll var Jerry på After-Work, så jag hade mamma här på fredagsmys.
Världens godaste mysmat.. och idol och sen självklart tv-spel.. det är min mammas grej det.. ;)

Ikväll blir det Tacos tillsammans med familjen! Mys det med!
Sen förhoppningsvis en LUGN lördagkväll!! Film till den film-tokiga kanske?! :)

Ha en bra Lördagkväll!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Saknar er!
Pussa skruttan å stor-kisen...