måndag 26 september 2011

Lördagen!!

Ja.. jag fyllde ju år i lördags. Hela 26 år blev jag.. :)

PLANEN VAR: Jag skulle ner till Bowlaget halv sex för att dricka en drink med Hanna och Kia, sedan skulle jag och Hanna upp till mamma och göra oss redo för Flurran och utgång..

MEN ISTÄLLET.. så när vi sitter där och dricker jag och Hanna och väntar på Kia som är lite sen, så är det helt plötsligt någon som håller för mina ögon. KIA SÅKLART TROR JAG!!
Men nej, då kommer det in 30 pers och börjar sjunga.. TOTAL CHOCK!!!
Inte anat någonting.. och jag som tycker att ingen kan hålla något hemligt för mig.. hmm..
Personen som höll för mina ögon var SYSTER MIN, som kommit upp ifrån Tranås, som jag för övrigt pratade med bara några timmar innan, och hon ringde då HEMIFRÅN. Helt galet!!
Blev jätte rörd.. och chockad såklart över alla som var där. och hela grejen!!!

Sedan blev det Bowling och Tre rätters middag. Maten var super God!! och bowlingen gick väl kanske sådär.. ;) haha.. Men jag skyller på chocken, eftersom jag var i min egen lilla dimma där ett tag.. lite mycket att ta in.. ;)

Och sedan kom NÄSTA Överraskning.. Min UNDERBARA ÄLSKADE JERRY ställer sig på knä och FRIAR!!!! Helt galet.. och Jätte fint.. och tårar.. :) Sedan blev det ett herrans massa jubel, och champagne...

Behöver jag säga hur LYCKLIG jag är!!! En sådan man och sådana vänner!!!!
Kvällen var HELT UNDERBAR!! och jag kommer minnas detta för alltid!! TACK ALLA SOM VAR MED!!! och gjorde min kväll så där lyckad som den bara kunde bli!!

Känner mig fortfarande lite chockad måste sägas... :)

Kvällen avslutades senare på flustret.. vi var ett stort gäng som tog oss dit.. och ja, kom hem SENT.. det förklarar nog hur roligt vi hade!!!

Återigen ett stort tack!!!

1 kommentar:

Kicki sa...

Låter som en perfekt lördag, minns när Danne friade till mig som om det vore igår! :)