onsdag 18 augusti 2010

Blev otroligt stressad, då jag fick veta att jag ska ha muntligt slutprov i Småföretagande redan denna vecka. Alltså antingen imorgon eller på fredag!
Hade räknat med att ha hela helgen på mig att plugga på ordenligt.. men icke det heller.
Blir till att plugga hela natten!! Men men.. sen kan man kanske få en lugn helg istället.
Får se det positivt.

Jerry ska till Göteborg på fredag efter jobbet, kommer hem lördag någon gång.
Så kan passa på med sånt som man kanske annars inte gör när han är hemma på helgerna..
Kommer kännas lite skrämmande att sova själv med Robin.. har inte sovit ifrån varandra sedan jag var i Thailand. Men det ska nog gå bra!! Jag är ju så mörkrädd bara!! Men kanske får någon att sova här med mig.. ;)

Pratat med CSN idag iallafall.. ville veta lite hur jag ska göra nu när man väntar bebis, tanken är ju att jag bara ska ta 2 veckors paus. och sedan fortsätta plugga, men då enbart 50%.
Så ville veta om det skulle bli problem med avbrottet på 2 veckor. Men det skulle det inte.
Hoppas bara att man klarar av att fortsätta plugga.. vill bli klar med detta någon gång. Känns som om man har en evighet kvar att läsa.. vilket man har med.

Nej, nu ska jag snart hämta Robin. så ska passa på och läsa lite till innan det är dags Hungrig är jag med. men det är man ju jämt nu för tiden. är så LESS på det!! Tycker det är såååå tråkigt att äta!! iallafall nu när man MÅSTE! haha!! men men.. bara 19 veckor kvar..

Inga kommentarer: