fredag 6 augusti 2010

Varit på Ultraljud idag. Ja, ni som inte redan vet.. så ska vi ha en liten knodd till. :)
Inte skrivit här, eftersom jag ville vänta till efter UL. men de flesta vet ju om det ändå..
Fick beskedet att det är en liten Flicka i magen!! Blev chockad då jag var helt inställd på att det var en kille till. Men ska bli kul med en liten tös. :)

Datum är nu satt till den 11 januari. Känns skönt eftersom datumet efter sista mens var den 1 januari.. och har kanske inte varit så kul och ligga på nyårsafton.. ;)
Vilket det iof kan bli nu med.. men det får vi se..
Iallafall blivit lovad hjälp med denna förlossning.. så det känns skönt.. ska väl inte direkt säga att det känns bra.. men nu vet man att man kanske kan få lite koll på läget iallafall.

Nej. ska på 25-års firande idag. Sussie som ska firas. Så jag och Robin ska dit kl 4. Ska bli trevligt!!

Annars är väl det inte sådär jätte mycket planerat inför helgen. Känner mig iallafall ganska pigg och kry nu, om man jämför med igår, då jag låg i sängen HELA dagen! Ingen feber. Skönt!

2 kommentarer:

Meeandmyworkout sa...

Stort Grattis:)
Gud vad kul med en liten tjej:)
Ja då har du en bit kvar:)
Kramis och hälsa!

Kicki sa...

GRATTIS!!!!!!!

Har ju vetat om det ett bra tag nu *L*

Tjejer i januari är toppen jag lovar (har två). Hoppas allt går bra och kunde jag skulle jag gärna ta över förlossningen åt dig då jag tycker det är bland det häftigaste man kan uppleva...