torsdag 12 augusti 2010

Har varit fruktansvärt trött hela dagen idag. Men ändå haft fullt upp.. mycket som vanligt.
Men hoppas att nästa vecka blir lite lugnare.

Gått igenom alla Robins kläder, eftersom syster kommer upp imorgon, så kanske Loke kan få ta det som Robin växt ur.. om det är något som duger till syster min som är lite kräsen.. ;)

Ja, de kommer till Uppsala imorgon, så planerar att träffa den en stund iallafall. De är ju alltid mycket när de är uppe, så man kan ju inte ta upp all deras tid, även om man skulle vilja.. :)

Precis skickat in mitt andra uppdrag i denna kurs jag håller på med nu, bara ett kvar. Som jag måste försöka få klart imorgon med. Ligger som sagt lite efter..

Haft ett litet fika besök på kvällen med, det var trevligt. :)
Behövs för att återfå lite energi.
Snart blir det nog sängen för min del med.. hoppas på att vara lite piggare imorgon!

2 kommentarer:

Anki sa...

Hej gumman! men åå vad är det jag läser? GRATTIS till bebisen i magen!! Hoppas vi kan ordna nåt 4-årskalas med alla i höst, vore på tiden att ses igen =) Kram till er!

Jenny sa...

Jag e väl inte kräsen *grrr*
lite hyfs tack!!!!!
Å tack för kläderna ;)