fredag 20 augusti 2010

Vart en stressig dag. Men hoppas att den snart lugnar ner sig..
Varit på Aurora-samtal på morgonen, för att sedan åka hem och tok-plugga inför det muntliga provet som är nu om tio minuter. Känner att om jag läser mer nu, så kommer jag bara att tappa allt... brukar bli så!

Aurora-samtalen gick bra denna gång med. Men kan ju inte säga att det är direkt roligt att vara där. Samt haft RIKTIGT ont i magen nu ett par dagar.. inte hela tiden, mer som jobbiga sammandragningar. Hon (på aurora) erbjöd att de skulle kika till mig idag, men jag har TYVÄRR inte riktigt tid med det idag, så lovade att åka hem och VILA för att höra av mig om de inte släpper.. Vilket jag naturligtvis hoppas att jag slipper.

Robin är hos farmor idag, då det strulade till sig med barnomsorgen, och allt som jag var tvungen att göra.. och kan inte ha honom hemma då.

Haft världens migrän inatt. inte kunnat sova många timmar.. fortfarande ont, så efter detta prov så ska jag lägga mig en stund. Ett måste om jag ska klara av denna dag sedan!
Eftersom jag inte får äta migrän-tabletter när jag är gravid, så får man helt enkelt stå ut.
Men jag hatar det!!
Mycket klagomål. Men helt enkelt inte en bra dag!
Fattas bara att man får IG på kursen med... men.. POSITIVA TANKAR NU.. ;)

Inga kommentarer: