tisdag 3 maj 2011

Den här dagen..

Ja, den vart inte riktigt som planerat... skulle egentligen ha åkt till Hanna imorse, och sedan gått med henne ner på stan och käkat lunch.
MEN så ringde min älskade mor och berättade att hon blivit magsjuk..
Hon va ju här igår kväll, och mådde jätte konstigt.. och det förklarade saken.
Så tog beslutet att stanna hemma, UTIFALL att.
Hoppas verkligen att man slipper skiten.. det behöver ju inte va så att man åker på det. Så vi håller tummarna på det.

Började såklart att må illa så fort mamma sagt ordet magsjuka i telefon. Haha.
Jag HATAR att spy, finns inget värre.
Men men, det återstår att se..

Så mina planer på en rolig dag tillsammans med bästa Hanna.blev utbytt till en tråkig hemmadag.
Vädret har dessutom gjort mig jätte seg idag..


Skickat från min HTC

Inga kommentarer: