tisdag 10 maj 2011

Sängen..

Iallafall blir det den för mig nu.
Inne i en period då jag inte alls är speciellt trött på kvällen igen.
Tidig kväll är jag alltid super trött men sen går det över och jag blir pigg igen.. vill inte riktigt lägga mig vid sju, känns lite fööör tidigt, och sen skulle man aldrig hinna se Jerry heller eftersom han typ kommer hem från jobbet då.

Mira har iallafall inte haft några fler "stop" i halsen, vilket känns skönt.
Men varenda gång hon hostar mycket, så studsar man upp och fram till henne i ren panik.
Hoppas verkligen man slipper uppleva det som hände i lördags igen.

I övrigt har detta vart en bra dag.
Haft en trevlig tele-dejt med Hanna, mamma blev utskriven från sjukhuset och kom över hit på lite mat, och barnen har varit relativt lugna. :)

God natt!

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: