torsdag 9 februari 2012

En hemsk natt!!

Jerry kom hem ifrån jobbet igår, åt (maten var klar) och gick och la sig!
Så bra mår han!! :(
Jag har faktiskt lyckats hålla mig rätt frisk under dessa veckor, jag som annars har väldigt dåligt immunförsvar (?) och brukar åka på ALLT! speciellt sånt som är lite "UDDA" sådär!

Mamma kom hit i panik och ville bli klippt, och eftersom jag hade tvättstugan.
Barnen somnade väldigt tidigt, inte långt efter Jerry.
SÅ jag kunde klippa henne i lugn och ro. och bra blev det!! ;)
Och det var för en gångs skull inte Ton med tvätt.. skönt nog!

Sovit som EN KRATTA i natt.
Jerry har nämligen en konstig förmåga att när han är sjuk, så pratar han i sömnen!
VARJE GÅNG!!
Och det är liksom inte bara ett par ord han kläcker ur sig, utan långa meningar..
så jag låg till en början bredvid honom och log lite åt hans små konstigheter, men ju mer klockan blev och ju ljusare det blev ute, desto mer ångest fick man för att man inte somnat än, och destomer irriterad på hans babbel blev jag. Haha!
Så ja, det var ljust ute innan jag ÄNTLIGEN somnade!!
Så jag är helt död idag! och hur det var att vakna imorse ska vi inte ens nämna..

DESSUTOM vaknade Myran 2ggr i natt med.
Hon vaknar ibland en gång, men oftast så sover hon hela nätter.
Så om det var Jerrys natt-babbel som väckte henne eller om det bara var en sådan natt, det vet jag inte?!
Robin sov tack och lov Bra! Men det gör han jämt!!

Inga kommentarer: