onsdag 22 februari 2012

Film igen då!!

Man kan ju tro att jag inte gör annat än att tittar på film..
Men jag Älskar film, så är det!! Och så fort jag kan och det inte är annat på tvn, så varför inte.. ;)
En bra film kan ju ge en otroligt mycket!!
och dåliga filmer kan ju även ge en nått, de snor ens tid om inte annat.. haha!



2012 ICE AGE
Nej, nej och åter nej!.. jag älskar denna typ av filmer. men NEJ! Inge bra skådespelare, ingen bra story. Den var inte dålig heller, men nej!!
Hade inget som de andra filmerna i samma genre har..
Dessutom så lyckades det "alltid dyka upp saker när de behövdes som bäst".. lite skrattretande!



THE DOUBLE!!
Mer såna här filmer. bra och sevärd!
Spännande. och bra skådespelare!! TIPS!!



BEAUTIFUL BOY:
En film som tar upp ett känsligt ämne.
En film om sorg!! Om att sörja sin döda son, som var gärningsman i en skolmassaker.
Räkna inte med att det ska hända en massa saker i filmen bara, Jerry tyckte den var lite slö.
Och det var den.. men med den handlingen så vet jag inte riktigt hur det skulle ha kunnat hända mer än det gjort.
Nej, den rekommenderas av mig!!!!

Inga kommentarer: