torsdag 2 februari 2012

Hur kan en dag gå så LÅNGSAMT?!
Det händer verkligen INGENTING här hemma idag!!
Bara slappande i soffan med kidsen.
Märks att de inte mår som vanligt direkt. Eftersom båda är så fulla av energi annars.

Nu vill jag verkligen att klockan ska vara 22, och att man kan få gå och bädda ner sig!
och sova. Ja, jag vill sova jämt. Utom när jag får. Visst är det konstigt?!
Men det finns ju inge mer underbart än att få sova när man är riktigt trött!!
Det är som att kissa när man är riktigt, riktigt kissnödig!!

Nej, måste få denna dag att gå lite.

Igår så blev det storstäd för mig, och jag plockade in all tvätt. och rensade lillans garderob!
Fy, så hon växer fort. en del av kläderna har man ju inte ens hunnit använda!!
Kanske ska ta tag i resten nu..?! Finns ju ett antal garderober kvar att rensa i!
och HUR MYCKET PAPPER som helst att gå igenom, den är mindre kul!!

Inga kommentarer: