onsdag 8 februari 2012

Värsta tiden på dygnet..

Jag skulle SÅ vilja vara en sådan människa som vaknar av MIG SJÄLV klockan sju på morgonen, PIGG och GLAD och studsande upp ur sängen.
Slippa den här otroliga tröttheten.
Slippa vara en zoombie på morgonen.
Jag HOPPAS att jag kommer bli så en dag.. När man blir pensionär?! Men gärna långt innan!
Skulle ju LÄTT kunna sova till 12-13 om dagarna om jag fick. varje dag.
Kanske längre än så. om ingen väckte mig!
Men så har man ju två vildingar, som inte alls har samma sovbehov som mamma sin!!
Utan som ÄLSKAR att gå upp (vilken tid på dygnet som helst).. alltid med ett stort leende på läpparna, och full fart från början.

Ibland önskar man att man skulle kunna vrida tillbaka klockan och tiden ett par timmar, så man skulle kunna få "sova om" de där sista timmarna.
Det var min största tanke imorse, hur gör man?! haha!!




Inga kommentarer: