måndag 8 december 2008

Har varit barnfria Heeela helgen. så otroligt skönt. tanken var att vi bara skulle vara barnfria i lördags. men efter denna TUFFA vecka med robin och alla sjukdomar och hans himla humör så behövde jag verkligen det här.

I fredags så åkte vi och hämtade mamma och janne på arlanda, nu har de äntligen kommit hem. saknar ju mamsen min när hon är borta. =) Sen var jag och Jerry ner på stan och tog en drink med en jobbarkompis till honom och hans tjej, när de sen skulle hem vid tolv, så ville ju inte jag och jerry det såklart. Så vi gick vidare till oasia och tog en drink till, jag hade aldrig vart där. Sen efter det blev det till flustret för att dansa lite. Bara jag och jerry som gick ut, vilket kändes lite konstigt då detta inte hör till vanligheterna. Men hade jätte kul. Träffade på frida ute med som vi umgicks lite med..

sen vaknade man upp i lördags.. lite ångerfylld eftersom man skulle på julbord och festa lite. men var som tur var inte alls särskilt bakis, så det gick bra. Maten var bra tycker jag.. men man orkade ju inte äta så mycket som man hade velat. mätt blev man fort. Efter det så vart det hem till oss igen och sen utgång. Hade en jätte lyckad kväll. Tack hela sällskapet!!
Bilder blev det alldeles för många, så de läggs ut på pixbox.. men det lär säkert ta en 10 timmar att få upp dom, så förhoppningsvis så finns de där i morgon iallafall!!! =)

Idag har mamma vart här och hälsat på. och var förvånad över att robin pratar så mycket, men de har ju varit borta i en månad. så det är klart att det hänt en hel del på den fronten.

Nej nu ska jag laga lite mat så vi kan äta. robin ska på dagis i morgon första dagen på över en vecka.. tror han behöver det med.

Inga kommentarer: