tisdag 16 december 2008

I fredags var det lucia firande på robins dagis. Mysigt var det! tänk att man nu kommer få gå på lucia firande varje år.. sist var ju när en annan gick i skolan!!

Sen var det självklart idol-finalen för min del. rätt vann. manne var här och åt med oss, jerry slutade tidigare med. så det var mysigt.

I lördaga gjorde vi inte så mycket. tittade på film jag och jerry.
på dagen var vi på kalas hos mina kusiner som fyllde 7 år.. träffade en del släktingar där med.

igår kom hanna hit. gud vad jag saknat henne. sen så va a, m, m här med.. jätte trevligt.
sen gjorde vi inte så mkt mer.. jag och hanna satt mest och pratade en massa.

den här dagen har verkligen bara försvunnit. så nu sitter man här, ska kika på cold case snart.. mitt nya älsklingsprogram. synd bara att det alltid går så sent. måste köpa en inspelningsbar dvd, så kan man kolla när man vill.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Inga luciakort på lillskrutten???? *besviken moster*
;)

Jenny sa...

Sluta vara så tråkig nu... börja uppdatera lite mer TACK!!!!!
Jerry e ju ändå på jobbet hela kvällarna.. vad gör du då???? inget förmodar jag ;););)