lördag 15 maj 2010

Den här dagen gick otroligt fort.
Fick sovmorgon, såå skönt måste jag säga.
När jag vaknade var Jerry och Robin ute i lekparken, så jag duschade och gick ut jag med.
Men Robin ledsnade snabbt och ville in.. Då vart det lunch och lek.

Vi har haft 27grader inne idag, helt sjukt varmt. Inte det minsta behagligt ska jag säga.
Men det var betydligt varmare ute på balkongen, så hjälpte inte ett dugg med att ha dörren öppen. Det blev nerdragna persienner istället. Hjälpte lite, men inte mycket.

Jerry har varit och spelat hockey med jobbet idag igen, så jag och Robin hade myskväll här hemma, alltid lika mysigt tycker jag. Även om han inte alls uppskattade min grönsaks dipp lika mycket som han brukar uppskatta allt godis. Men lite godis fick han iallafall.
Han somnade sent. och jag har tittat på TV och myst i soffan.

Redan söndag imorgon.. galet. MÅSTE försöka plugga lite.. Hoppas att det går bättre än idag.
Men det är inte riktigt lika lätt när man har den övriga familjen hemma.. så mycket annat som tiden går till då.
Ja annars vet jag inte alls vad som ska göras imorgon. Får väl se imorgon helt enkelt..
Nu ska jag iallafall krypa i säng. God Natt!

Inga kommentarer: