måndag 10 maj 2010

Varit på hoppgropen med Robin och alla andra barnen hos DM nu på morgonen.
Fy vilken energi dessa små har. Jag blev helt slut av att bara titta på dom.
Men det är kul att de gör saker tycker jag..
Promenaden dit, med Robin som gick, tog en timme. Så det gick ju inte superfort direkt.
Men han var duktig och klagade inte alls på att han inte ville gå.
Hade vi gått själva, så skulle han ha satt sig ner och totalvägrat gå redan efter halva vägen.
Nu skulle de gå hem också.. men då lär han vara mer slut, efter all lek.

Jag ska försöka ta igen lite förlorad studietid, innan jag ska hämta Robin.
Jerry började på nya jobbet idag, så från och med nu så är det jag som sköter hämtningen, och jerry lämningen. Kommer att sakna den dagliga morgonpromenaden.
Visst så kan man ju gå ändå.. men vet att jag inte kommer ge mig ut i varken spöregn eller snöstorm, som man faktiskt blir tvungen till annars.
Jerry såg förväntansfull ut när han gick iväg imorse, och fin var han med i finkläder.. :)
Hoppas att han kommer att trivas och att det kommer att gå bra.

Imorgon så kommer Mamma och Janne hem, så mamma skulle komma förbi och hälsa på, på eftermiddagen, så då ska jag hämta Robin tidigare.
Onsdag är det lång-jobb, då det är två dagars jobb på en dag.
Torsdag och fredag är Robin ledig, och ska vara hemma, så då kommer det inte bli speciellt mycket pluggande för min del känner jag på mig. Så lite stressigt är det!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: