onsdag 5 maj 2010

Kaffe.. det är verkligen min räddning när jag är trött.
Det kan göra så mycket, eller så är det bara psykiskt kanske.. Jag är iallafall en Kaffoman! :)
BEHÖVER mitt Kaffe på morgonen för att vakna.. och oftast tar det ett par timmar innan jag känner att jag kan välkomna dagen, men sen känner man sig redo.

En son som är väldiiigt lat, och vägrar gå på morgnarna, gör så att morgonhumöret kanske inte är det bästa. Tacka vet jag VAGNEN! Men den kanske man bör sluta med snart?!
Samtidigt så är han OFTAST otroligt duktig på att gå vilka andra tider som helst på dygnet.
Men är jag trött och grinig på morgnarna, så har väl han med rätt och vara det kanske.. ;)
Även om mitt humör blir ÄNNU sämre.
För övrigt så har karln i huset också dåligt morgonhumör.. så man ska nog inte träffa oss alls innan tio.. om man vill få ett trevligt svar, eller föra ett någorlunda trevligt samtal.

Ska göra mig redo för jobbet, som jag för övrigt inte alls är speciellt redo för. Stressad med allt som heter SKOLAN just nu.. och känner att tiden inte räcker till alls som jag tänkt mig.
Men så är det väl alltid.. resultatet blir en ännu mer stressad och grinig mamma. haha.
Tycker synd om min familj för tillfället!! :)

Inga kommentarer: