måndag 3 maj 2010

Det är redan kokande hett i våran lägenhet. Man kan ju knappt ha kläderna på sig.
Hur fan ska detta bli i sommar?! Minns förra sommaren, och den var mindre kul här hemma.
Och nu har inte ens den riktiga värmen kommit.. ska bli intressant och se hur denna sommar blir.. fläktar ska iallafall inköpas innan dess kan jag lova.

Försökt att plugga så mycket som möjligt idag, och har kommit en bit. Men eftersom det vart lite missförstånd med skolan, så ligger jag sjukt långt efter. Ska hinna med att läsa en 150poängs kurs nu på 4 veckor. GOOD LUCK!

Annars är väl allt som vanligt. trött är man ju jämt, och inget undantag idag, även om solen gjort en lite piggare än normalt kanske.
Väntar på att jerry och Robin ska komma hem, sedan ska jag läsa hela kvällen. Hoppas Robin somnar tidigt!! Men det brukar inte vara något problem på måndagar.. så hoppas att det inte blir det ikväll heller..

Imorgon ska jag hämta honom tidigare, och vi ska hem till morfar en stund. Robin har tjatat massor om honom, så nu är det dags, tycker jag!!

Inga kommentarer: