fredag 7 maj 2010

Helt otroligt vad bra jag sover på nätterna nu för tiden.
Somnar ungefär när jag lägger huvudet på kudden, oavsett vad klockan är.
Vaknar pigg och glad med. DETTA TYCKER VI OM!! :)

Idag kommer Hansen hem.. ska träffa henne. Och jenny och hennes lilla bebbe. Ska bli kul!!
Imorgon är det 25-års firande utav Hanna som gäller, detta ser jag också fram emot.

Tror detta blir en bra helg. SKA äta GOD mat ikväll med, har jag bestämt.
Less på allt vad pasta heter efter denna vecka.. stressiga veckor brukar det bli ganska mycket pasta och tråkig mat här hemma. Men ikväll ska det banne mig ätas nått som smälter i munnen!!

Gått ner ytterliggare ett kilo på 2 veckor nu.. inte långt kvar till målet.. eller nja.. det är det väl, men måste tänka positivt.. ;)
Det värsta är att benen försvinner.. men min mage händer det inte mycket alls på..
Börjar likna min mamma mer och mer till kroppsform nu.. eller hur mamma?! ;)

Lillebror kommer hem på lördag med. Skönt och ha lite koll på ungen igen!! Ja, han är en Unge.. och kommer ALLTID att vara det. Oavsett hur gammal han är. haha. :)
Kommer säkert vara kanon brun med... det är man ju inte avunsjuk på.. nej, nej...