fredag 8 april 2011

ÄNTLIGEN köpt hårfärg.. så jag har och pyssla med ikväll! vet dock inte om det är så smart, med tanke på min psoriasis, men det visar sig. Kan ju inte visa sig bland folk just nu.. haha. så vad gör man?! Jerry ska över och Gratulera Markus. så jag har lite ensam-tid. Robin sover hos farmor sin inatt. Så jag ska göra en rensning inne på hans rum med, var det tänkt. sånt som konstigt nog måste göras väldigt ofta. Imorgon blir det Mys med Hanna, och ska dricka VIIIIN! det var inte igår.. ;) Härligt!!! Behöver det, känner jag!!

1 kommentar:

Kicki sa...

Rensa barnrum har ju både för och nackdelar, skönt bli av med en del, tex trasigt, men samtidigt kan man göra roligare saker. Hoppas det känns bra med håret, alltid piggar det upp lite när man färgar och grejar med håret! Hoppas du får en toppenkväll med vin och tjejsnack! Kram