söndag 3 april 2011

Söndag!

Helgen snart slut igen då.. Igår så hade vi mys här hemma hela familjen, vi köpte hem mat frånn Texas, och sedan när barnen somnat så kollade jag och Jerry på film. En film jag redan sett, och tycker är skit bra.. så ville se den igen. Vi gick och la oss ganska tidigt.. eller ja, innan 02 iaf. vi brukar alltid bli uppe skit sent jämt. Sen fick man sova till 07.30 imorse, innan det var dags för Myran att vakna. De säger att när man ammar så ska man bli PIGGARE för det frigör hormoner eller vad det nu är.. trodde inte det stämde. Men kom på mig själv igår, för jag har vart så JÄVLA trött sista veckorna, och då kom jag på att det kanske beror på det. för jag sover ju likadant. men jag vet inte.. trött är jag iallafall!! Idag blir det väl till att tvätta och städa. Sen ikväll blir det TACOS, det har Robin bestämt.. :) Och Big Brother, så klart.. ;)

Inga kommentarer: