tisdag 19 april 2011

Underbart med sol!!! :)

Satt ute i solen hela dagen igår.. på em med Hanna och emily med kids. Det var super mysigt!!
Robin gick för första gången hem till en kompis själv (nu satt ju vi nästan utanför), men en kompis vars föräldrar jag inte känner. Vilket var en ny upplevelse.
Jag tycker ju fortfarande att han är min lilla bebis när det gäller såna saker, han är ju bara 4,5.
Ibland känns han jätte stor.. men när det gäller dessa saker då man inte har kontroll över honom, då är det lite läskigt. Jag är ju som jag är.. ;) haha!

Var sedan hem till Emily, där Jerry hämtade upp båda barnen när han slutade, och jag kom inte hem förrän efter 23. Men det va mysigt! man behöver egen tid, med vänner, utan barn!
Även om Mira för det mesta är jätte snäll, och inte säger ett knyst, så måste man ju iallafall hela tiden hålla koll, och man kan inte slappna av.

Sovit skitdåligt nu de senaste två nätterna. Så känner mig rätt trött. Hoppas det vänder. Känns så dumt att en annan inte kan sova, när de andra tre sover som stockar.
Robin har dock vaknat nu dessa två nätter och kommit in till oss, vilket inte hänt på jätte länge nu.. så kanske har med det att göra.. samt att det varit så varmt!

Nej, nu är det snart dags att hämta robin. och ut i solen!!

Inga kommentarer: