söndag 10 april 2011

Igår var mamman ut och dansade, och drack en massa vin!! :) Det kan jag säga, att det behövde jag, efter de senaste månaderna! Hade en super lyckad kväll, tack för det HANNA!! :) Kom hem strax före fyra inatt, det var nog första gången på länge, som jag faktiskt stannade tills det stängde, brukar alltid gå lite innan. Men nu hann de till och med tända upp, innan vi kom därifrån. Mår mycket bättre idag, än vad jag trodde jag skulle göra. Positivt! Men drack säkert 2 liter vatten när jag kom hem, innan jag kröp ner bredvid min sovande man (han är ju egentligen inte min man på riktigt, men kanske en dag.. ;) ). Tror kanske att det kan ha hjälp mig idag!! Fick sova till klockan 12. Sedan skulle ju Jerry iväg till jobbet, så det var bara att pallra sig upp. Det blir en väldigt lugn dag/kväll idag, skulle jag tro.

Inga kommentarer: