fredag 1 april 2011

Fredag!!!

Idag är det ju då fredag!! Brukar vara en av de bättre dagarna i veckorna. men inte denna. Har varit på jätte dåligt humör hela dagen idag, och är bara allmänt uttråkad. En skit dag, helt enkelt. Utan anledning. Men man måste ju få ha sådana dagar med.. antar jag.. Jerry ska iväg på galej ikväll. med lillebror min, och markus.. (kanske fler?) Och det är väl bra att han håller sig borta från mig och mitt dåliga humör antar jag. Även om jag lär bli ännu mer uttråkad här hemma, om man är ensam.. Tänk om man bara kunde få vinna en sisådär 10 mill. eller nått. Skulle vilja göra om HELA lägenheten.. från golv till tak, i alla rum. samt så skulle jag vilja byta ut Alla möbler jag har. Men dte kan man ju bara drömma om. Iallafall att göra allting på en gång. Fast om jag vann så mycket, då skulle jag antagligen inte bo kvar här.. utan då skulle vi nog köpa hus eller nått. Men det skulle ju vara ÄNNU mer lockande.. Ja, jag drömmer mig vidare helt enkelt.. Sedan skulle jag vilja byta ut HELA min garderob mot en helt ny!! kläder, skor och ALLT!! Ja, jag är väl allmänt missnöjd med allt idag kanske.. Ha en bra kväll alla ni andra iaf!!

Inga kommentarer: