söndag 29 januari 2012

Full Fart..

Har vart ett fullspäckat schema från i Fredags, så inte hunnit med så mycket bloggande.
Förlåt för det! ;)

Fredagen så var jag ju ner och provade kläder på dagen, sen så fikade jag med mamsen som passade barnen under tiden jag var i väg.
Sedan höll jag på en massa här hemma. Stress, stress, stress.
Och fick ÄNTLIGEN mitt hår färgat igen.
Behövdes, och har behövts länge.. men nu så!!

I lördags så Var det en massa här hemma, och sedan så skulle jag till Hanna vid 16-tiden.
Vi lagade mat, åt och hade mysigt. sedan så var det dags för att göra sig iordning för kvällen.
Patrik kom lite senare, och det förfestades och sedan ner till Flustret.
Eftersom det var en massa sjukdomar förra helgen, så blev det uppskjutet till igår.
FULLT med folk. och har nog aldrig köat så länge för att komma in. Men det gick ju bra det med!
Massa dansande och träffade på en del trevliga ansikten som man kände igen.

Jag sov hos mamsen. Kom hem redan vid 04. tidigt för att vara oss.
Och imorse mådde man ju PYTON!! ytterliggare en gång som man sa: aldrig mer alkohol! När man vaknade.. haha.
Men efter en dusch, lite frukost och några timmars fler sömn så mådde man GANSKA okej.

Kom hem till en väldigt mammig och busig tjej. Robin hade inte direkt tid med en då han spelade tv-spel med Pappa. haha. Han har blivit lite för stor nu tycker jag!!

Nu soffan med karln här hemma. Funderar på att hyra en film. får se hur det blir med det..

Det var min helg det!!

Inga kommentarer: