onsdag 25 januari 2012

Jag överlevde..

Och är numera inskriven på Arbetsförmedlingen. Jag är arbetssökande helt enkelt.
Klingar inte så bra i öronen, eller i plånboken heller för den delen..
Man så är ju livet ibland!
Det gick rätt så bra ändå.

Fick Höra att
"du är ju ung och snygg, frisk och kry, så du borde ju inte ha några svårigheter att sälja in dig själv."
MEN att jag borde tro liiiiiite mer på mig själv, och bli lite Säkrare.
JO TACK! den fixxar vi över natten.. Lätt. ehhh.. (?)
Några tips NÅGON på hur man ger ett självsäkert intryck?! haha

Har lärt mig en sak idag med:
Att INTE ha en man väntades utanför TROTS ATT man säger att det KAN TA TID!!!
Suckarna var ungefär samma som om man (HAN) blir medtvingad på en 4-timmars lång shoppingrunda, där det ska bäras kläder och vara smakråd.
INGEN jätte bra idé alltså!! Han var INTE speciellt glad när jag efter 1,5h kom ut igen!!

Men men, blev sushi till lunch och ett snabb-besök på Jerrys jobb med.
Kidsen ska hämtas om en halvtimme, sedan så är det fullt ös här hemma igen!
De skulle ju egentligen ha hämtats klockan två, men fick ett positivt samtal om att det gick SÅÅÅÅ himla bra, och att hon gärna hade de till tre för att försöka få Mira att lära sig äta där.

Inga kommentarer: