söndag 22 januari 2012

Vad är det med detta jävla våld överallt?!

Man kan ju knappt läsa några nyheter längre, för det är bara skit överallt.
Folk som mördar varann, misshandlar varann, flickor och pojkar som blir våldtagna.
En helvetes massa krig och svält ÖVERALLT!!
Varför?!?!
Jag kan bara inte förstå detta. Varför vill man göra folk illa??!!!
Det finns ju inte en enda acceptabel anledning till att folk ska få bete sig så..
Jag vet att det finns SÅ många fler som håller med mig.
SÅ många fler som tror på kärlek än de som tror på HAT!! Men ändå så är det så här?!

Jag blir fan livrädd när man tänker på att ens egna barn ska växa upp i den här världen.
Jag kommer bli en sån där morsa som ligger sömnlös på kvällar och nätter när barnen blir tonåringar!! Hur bra kontakt och hur mycket man än tror att man vet om sina barn, så tror jag inte att man vet allt ändå! och speciellt inte när den tiden kommer!
Det är ju ett tag kvar, men ändå så känns det så nära. Och det känns som om att om det fortsätter att gå åt det här håller med ALL SKIT I VÄRLDEN, hur kommer det vara då?!

Inga kommentarer: