torsdag 26 januari 2012

Grått!

På väg hem efter att ha lämnat kidsen.
Stressig morgon eftersom tankarna snurrat i natt och man knappt sovit nått.

Var trött när jag gick hemifrån, och nu går man här i sina stickade (?) Byxor.. JA jag har faktiskt ett par såna, endast för utebruk dock. Haha.
Sitt oborstade hår och osminkade face. Känner mig som sju svåra år, MINST sagt.
Gårdagens smink ligger som en mörk beläggning under ögonen, och gör nog att jag ser ÄNNU tröttare ut.
Och så möter man dessa vackra människor, som är redo för dagen, iordning gjorda, sminkade, fint borstat hår och som ser så pigga ut som om de varit vakna 6 timmar.
Blickarna man får är inte snälla, kanske medlidande, de tänker nog att det borde vara förbjudet för såna som mig att vistas ute bland folk! jag håller med!

Känner bara för att springa hem och gömma mig! Där ingen kan se en.
Och ta tag i dagen jag med kanske!!
Eller sova en stund.. Sömn kan ju göra mirakel har jag hört!


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer: