onsdag 24 augusti 2011

ÄNTLIGEN Lämnat in min telefon!! Så nu kan jag få tillbaka lite av det sociala livet kanske.. :)
Om inte folk glömt mig under denna evighet som man varit utan.. ;)
Dock kommer det nog inte bli några bilder på bloggen, då kameran inte riktigt har alla funktioner som man önskar.. men förhoppningsvis så fixar de MIN TELEFON snart, och vi kan börja blogga på riktigt igen.. :)

Ikväll blir det BRAD PAISLEY i Stockholm.
Jag, Jerry, Lillebror och Tezz som åker.
Han är skitbra, och jag är LIVRÄDD för stockholm och en massa folk.
Detta slutar nog hur som helst.. :S
Men nu har jag bestämt att DETTA KLARAR VI GALANT!! *massa peppning till mig själv*
Fick iaf resten till att vi skulle åka bil, och inte tåg... så lite lättad är jag...
Hur kan man vara så löjlig egentligen?! Men jag kan ju inte råför det... jag är sån, helt enkelt!!

Ska försöka hitta på nått skoj med håret mitt med, får se om det blir idag eller imorgon.
Spännande!! måste göra något!!! får se hur det blir bara... :S

Inga kommentarer: