onsdag 10 augusti 2011

Tråkigt med en blogg utan bilder. Men eftersom telefonen inte fungerar, så får det bli så ett tag..
Har ännu inte kommit mig för att lämna in den heller, men JAG SKA!!!! ;)

Mira vaknade väldigt tidigt imorse (om man man jämför med vad hon brukar) så har varit uppe länge nu! Men fick sova bra inatt iaf.. skönt nog!

Robin är hos dagmamman så det är bara jag och miris hemma..
Tror att mamma min kommer över på besök senare..
Annars inte mycket planer för denna dagen alls! skönt faktiskt!

2 kommentarer:

Kicki sa...

Tänkte på dig och din gastro häromveckan, hade du en kvinnlig läkare som heter Marie? Henne har jag haft och jag gillar henne inte och dessvärre är hon och gör endel praktik på leversidan nu tillsammans med den ende leverläkare som jag inte gillar. Hua den kombinationen förstörde mitt sista besök på mottagningen. Skönt i alla fall att allt gick bra. Hoppas du får sova bättre nu om nätterna! KRAM till dig och din familj!

pillan85 sa...

Nej, jag hade en manlig läkare.. tror han hette Per om jag inte minns fel.. :S Tråkigt med dåliga läkare!! :( Hoppas att det vänder snart för dig med!! Och att du inte mår alltför dåligt under behandlingen!! Kramar!!