söndag 14 augusti 2011

Helgen!!

SÅ var även denna helg slut.

Fredagen och Håkan Hellström var Underbart :) Blev en del öl med för min del.. men det var en riktigt lyckad kväll måste sägas!!

Lördagen spenderades här hemma med God middag tillsammans med Jerry och Mamsen.
Sedan Kollade vi på film och åt grönsaksdipp.. yummie..
Robin ville sova hos farmor, så självklart fick han göra det.. :) Han är ju inte alls där lika ofta längre.. så gäller att passa på.. ;)

Idag har det mest vart lugnt. Men fick såklart ett ryck här på kvällen, så har bakat muffins i massor och nu håller jag på att frosta av frysen. Resten av familjen sover redan.
Kan ju tyckas vara en dum idé att börja frosta av frysen klockan 22 en söndagkväll. men jag vet att jag ändå inte kommer somna i tid, som vanligt. och varför då inte göra lite nytta?! ;)

Imorgon är buset hemma (robin) och mira och jag med såklart.. så tänkte att vi skulle baka ännu mer imorgon!! Kommit in i en bakperiod just nu. Bra att Jerry kan ta med sig fikabröd till jobbet så att allt inte bara samlas i frysen.. haha..

Inga kommentarer: