fredag 5 augusti 2011

Jerry är fylle-chaffis ikväll, så just nu väntar jag på att han ska komma hem igen, så man kan få hyra någon film.. det vart lite sent.. en massa annat som kom i vägen för oss. Men jag SKA fanemej hyra film ikväll, med honom eller ensam.. ;)

Grannarna ett antal hus bort har fest, och det känns ungefär som om man är MITT I festen, hög musik och en massa skrik. Men jag är inte den som klagar.. ser det som en uppvärmning inför imorgon då jag ska ut och dansa loss med Hanna. Längtar!! :)
Hoppas bara att denna huvudvärk som jag haft KONSTANT sista 2 veckorna går över till imorgon.
Vore synd om nått sånt skulle förstöra min kväll!! Men det ska den INTE, jag ska vinna över detta.. hur hård kampen än blir.. ;)

Annars en mysig kväll ikväll, Robin somnade dock väldigt sent.. men han hade kul fram tills dess iaf.
Tacos till niddag, och då äter Robin som bäst!!

1 kommentar:

Linda sa...

Hoppas du kunde ha kul igår /linda leons mamma