tisdag 9 augusti 2011

Hemsk natt..

Blev en sömnlös natt igår.. somnade vid sju imorse.. då hade jag legat och gråtit i timmar för att jag hade så jävla ont i hela vänster ben. Vet inte vad det var.. men FAN så ont det gjorde!! Det hela började i knät, för att sedan sprida sig upp till höften och sen ner under foten.
Jerry vaknade vid sex och frågade vad tusan jag höll på med, eftersom jag låg och grät och jämrade mig.. Men vad skulle jag göra då?!
Iallafall så måste jag ha somnat någon gång efter sju.. och fick sova till nio.. jippie.. :/
Så jag är rätt trött idag, kan jag lova!!

Nu ska jag göra mat åt familjen.. själv ska jag äta rester från igår, då jag föredrar potatis framför pasta.. men jag är den enda i familjen som gör det med.. så det passar bra.
Sedan tänker jag lämna över barnen till Jerry när han kommer hem och vi ätit och sedan tänker iallafall jag gå och lägga mig!! för natten!!
Eventuellt kanske man ska försöka hålla sig vaken till halv åtta iaf.. men vet bara inte hur det ska gå till.. :S

Robin var iallafall nöjd efter att få ha gått till dagmamman idag igen!! Och det var inte det lättaste att få honom därifrån idag!! men det gick.. och han ska ju tillbaka imorgon igen!!
Han går ju endast 3 dagar i veckan fortfarande eftersom jag är mammaledig.. känns som en bra start!

Inga kommentarer: