måndag 15 augusti 2011

God Morgon!

Klockan ett i natt blev jag klar med avfrotsningen. Men nu är det gjort.. :)
Kunde som vanligt inte somna även när jag la mig.. så undrar vad klockan egentligen hann bli innan jag slutligen gjorde det (somnade alltså).
Det regnade ju som sjutton med, och det störde ju lite.. haha..
Skönt iallafall att det inte är något regn än! men det ser ut som om det kommer komma när som helst!

Barnen sov iallafall bra imorse. Mira vaknade halv nio, så då gick vi upp och hon fick välling och ny blöja. Robin kom inte upp förrens klockan var nio. OCH DET ÄR OVANLIGT!
Han är den som brukar vakna tidigast. Men inte idag!!
Nu är frukosten intagen och jag ska hoppa i ett varmt bad. Skönt.

Lovat Robin att vi ska baka sockerkaka idag med, eftersom han inte gillade mina muffins som jag bakade igår. Så måste hinna med det med.

Inga kommentarer: