tisdag 9 augusti 2011

Måndag!!

Imorgon är det dags för Robin att gå till dagmamman igen. Och kan Lova att han behöver det!!
Jag med för den delen.. ;) Den killen suger ALL min energi just nu.. Allt, precis ALLT är fel just nu, och världen är ju sååååå orättvis i hans ögon. Ingenting är rätt, utan allt är bara fel.
Skulle man komma hem med en påse godis till honom så skulle han skrika och grina över att det är FEL godis i flera timmar.
Ja, sån är han just nu min Underbara son.. Mindre rolig period, men jag vet ju att den går över... någongång.. men skulle önska att det hände typ NU! Så man kan kunde njuta och ha kul tillsammans istället för att bråka hela tiden, som vi gör nu!!!
Men som sagt, så tror jag att det är bra för honom att komma tillbaka till dagmamman och vännerna. så att man får mer rutin i vardagen igen med.

Börjar få lite små ångest över att det inte är långt kvar innan det är dags för lill-sessan att börja hos dagmamman med. Tiden går fortare ju äldre hon blir känns det som!!
Hade helst velat varit hemma länge.. men med tanke på att jag är arbetslös just nu.. så är det kanske lika bra att börja söka jobb direkt.. man vet ju inte hur lång tid det tar innan man hittar ett!!
Men troligtvis så är det sista gången man är mamma-ledig nu, och bara det ger ju en lite ångest.. :/

Nej, ska försöka hoppa i säng.. och få lite sömn.. inte varit mycket av det sista dagarna.

Inga kommentarer: