söndag 26 juli 2009

Agges Möhippa igår.
Hade sjukt kul, var jätte nervös av någon konstig anledning och kunde inte somna natten innan, så trodde jag skulle vara jätte trött. Men konstigt nog så kände jag mig riktigt pigg.
Massa trevligt folk, och roliga aktiviteter. Så det vart en jätte lyckad dag och kväll.
Tror hon blev riktigt överraskad där när vi kom. Och sen vart det sexparty, vilket jag aldrig tidigare varit på, och det var riktigt kul. Hon som höll i det, tyckte jag även var riktigt bra på det hon gjorde.. Positivt där.
Sen så vart det lunch, och sen åkte vi blå tåget ner på stan. Var också en upplevelse kan jag säga.
Lite aktiviteter på stan, sen en öl (vatten och läsk för min del) nere vid ån, sen blå tåget hem till agges föräldrars lägenhet, där det grillades och åts en massa god mat. och sen vart det lite fest, och sen ut på flustret.
Det vart riktigt lyckat, så ett stort tack till Tessan och Linda som planerade det!!

Mår dock inte alls lika bra idag. men det är väl vad man förtjänar kanske. Inte ens nu nio på kvällen så känner jag mig det minsta pigg. Hoppas på att jag kan må bra i morgon iaf!

Ska lägga upp bilder från dagen en annan dag!! Orkar inte det nu!!
Men det kommer.. lite småplock iallafall!!

Nästa vecka är det då bröllop. Ska bli jätte kul! vet dock inte vad jag ska ha på mig, men hoppas kunna hitta nått som passar i veckan!!
Hade haft tankar på att åka ner till småland imorgon, men det blir ingenting av det. som det ser ut nu iaf. Inte i morgon, får se om det blir en annan vecka eller dag ist.
Annars har vi inte så mkt planer för dessa "semester" veckor.

Inga kommentarer: