måndag 13 juli 2009

Just nu händer det inte mycket alls här i våra liv.
Jobbar på denna vecka med, med konstig känsla i kroppen fortfarande, men ingen försämring tack och lov. Förhoppningsvis så går det ju över. en skum sak är att jag har världens sämsta balans just nu, och är yr, men de kollade INTE öronen. är inte det lite konstigt?!

Helgen försvann fort. men de gör de ju alltid tycker jag.

Ingen vidare värme än heller.. vart tog sommaren vägen?

Ligger ÄNNU mer efter i pluggandet. Men det löser sig förhoppningsvis när jag blir ledig igen om dagarna. nu har jag inte orkat suttit alls. Varit helt död när man kommit hem.

Hanna är här ikväll. vi ska kolla klart på skuggornas. det som vi tittade på när man var små. riktigt kul. haha. Nej men man hinner inte ses så ofta nu för tiden. och den tjejen är ju underbar! så är det ju bara!!

Var hemma till pappa och mari en snabbis igår med. det var trevligt. jag och robin åt där. och sen så lekte han lite med pappa. jag åkte dit eftersom jerry skulle iväg, och jag inte ville vara själv med robin ifall ngt skulle hända. Men det gick ju bra det med. Fick man passa på att träffa dem med..

Bara 2 veckor kvar till "semester". får se om vi hittar på nått att göra, eller om det blir till att vara hemma. Snart är det ju bröllopsdags med (inte för oss), så man måste ju hitta nått att ha på sig. vilket alltid är ett stort problem för mig. Jag älskar SVART, och jag är en svart människa. trivs inte i nått annat. och på bröllop så är det ju tabu.. så det är ju bara att ut och leta lite kläder. inte det lättaste, men det ska nog gå..

Inga kommentarer: