torsdag 16 juli 2009

I morgon är det sista arbetsdagen, tror jag!
Hoppas att vädret blir bättre nu när man ska vara lite ledig. jag vill ha sola och bada!

Vart inget jobbande för mig idag, då det vart ytterligare ett akut-besök inatt. Inga framsteg där, och därför ingenting att skriva om det heller.

Idag så har vi vart hem till pappa och Mari en snabbis, och Robin fick bada i nya poolen deras. Och han ÄLSKADE det! så nu kommer man få bo där skulle jag tro. men det är ju kul att det är så. snart så kommer väl snön igen, haha, nej men nästan!
Han sover iallafall bra nu och somnar tidigt om kvällarna, nästan lite för tidigt ibland. Men hellre det!

Hanna och Emily var här en snabbis igår. Hanna lite längre. men eftersom jag var tvungen att åka upp där sen, så blev det ju lite kaos. Men hoppas att det inte dröjer alltför länge till nästa gång.

Helgen är som det ser ut just nu ganska fullt planerad. Jerrys släktingar nerifrån småland (?) kommer upp och hälsar på. Inga som jag träffat tidigare, så det ska bli kul. Eller jo, träffat någon men inte alla! Men man har ju hört talas om de iaf. =)

Annars är allt som vanligt. Grabbarna (jerry, conny, manne och paul) sitter och tittar på en DÅLIG film i vardagsrummet. så gör väl mest allt för att fördriva tiden lite, så att man kan sova sen. Upp sex imorgon igen. men det blir ju som sagt (tror jag) sista dagen!

Inga kommentarer: