onsdag 8 juli 2009

Inte hänt så himla mycket. Jobbat hela dagarna, och sen kommit hem och lagt mig ungefär.
Eller ja, iallafall i måndags. Igår så kom Hanna förbi en stund. det var trevligt.
Vi kom fram till att nu när jag jobbat hel dagar så kommer vi ju inte direkt kunna ses så mkt, eftersom hon alltid jobbar kvällar och nätter nu för tiden.

Vi kikade iallafall på Skuggornas Hus? Kommer någon ihåg den?
En mini serie som gick på ettan eller tvåan, om ett gäng ungdomar som åker på klassresa, och så händer detr en massa saker i huset de bor i. Har inte sett den sedan jag gick i mellanstadiet och då tyckte man att den var skit läskig. den kom 1995. Nu var den ju lite läskig, men inte alls som då. Nu har vi bara det mystiska slutet kvar att titta på. kommer ju bara ihåg lite små delar.

Sovit ganska dåligt i natt. och har världens träningsvärk i hela kroppen. De där maskinerna är ju jätte tunga. och det känns att man inte är van!!

Ikväll så ska jag träffa mamma en stund var det tänkt.
Nej nu ska jag gå med robin, sen är det work, work.

Inga kommentarer: