fredag 3 juli 2009

DET REGNAR!! Hur skönt som helst, äntligen kan man kanske få lite lättare att andas igen.
Hoppas ju då bara på att det regnar en stund, men det såg ju tyvärr ut som om det skulle regna imorgon med.. suck.. vi ska ju ut på landet, mamma och janne ska ju ha sommarfest. och regnet är ju inte direkt så önskat just då! Men vad hade man väntat sig egentligen. haha.

Suttit på akuten hela jävla natten. Åkte in vid halv elva igår kväll, då jag trodde jag fått en allergisk reaktion efter att jag färgat håret. Hela jag skakade, hade yrsel samt att mitt ansikte delvis domnade bort. Efter ungefär 8 timmar där uppe så fick jag träffa läkaren iaf. och då mådde jag ju bra igen. Mådde piss när jag kom in. men efter 4-5 timmar så var alla symtom borta. så det var ju lite svårt att avgöra vad det var för nått. men en allergisk reaktion efter hårfärgning ska ju iallafall inte vara livsfarligt. så vi får väl se.. kommer vara livrädd nästa gång man ska färga det iaf, även om läkaren tyckte att jag gott kunde göra det, men hon rådde mig till att kanske välja en annan sort, utifall att!!
Mysko. och en väldigt jobbig natt! Kom hem vid halv åtta i morse. och fick då stress klä på robin, och iväg med honom till Pia. Så nu ska jag lägga mig och sova. Helt slut!!! Natti!!

Inga kommentarer: